Waarom ik ga bloggen

Al meerdere keren heb ik de opmerking gekregen waarom ik niet eens ga bloggen?
Natuurlijk heb ik wel vaker over nagedacht. En elke keer vraag ik me af wat ik nu te melden zou hebben wat jij, de lezer ervan, echt interessant zal vinden.

En juist omdat ik daar geen antwoord op kon vinden heb ik besloten er maar mee te starten.

Want iets schrijven wat iedereen boeiend vindt is natuurlijk een onhaalbaar doel.

En omdat ik mijn onderwerpen niet vast ga leggen (sommigen schrijven alleen over mode, anderen alleen over koken en lekkere recepten) zit er misschien juist voor iedereen wel iets tussen.

Daarnaast denk ik dat je vooral ook de dingen moet doen die je leuk vindt om te doen.
Niet alleen maar denken of je iets wel of niet moet doen, maar gewoon een keer de gok wagen en ermee starten. Die eerste stap kan een begin zijn van iets heel moois

 

“A little step may be the beginning of a great journey.”

 

De naam van de pagina is “Dacht ik zo..”.
Niet al te moeilijk, want ik schrijf tenslotte wat ik denk. Maar ook over wat ik vind en over wat ik meemaak.Je kunt er ook een vraagteken achter plaatsen. Want gaandeweg het schrijven kom je ook wel eens tot de ontdekking: Dacht ik zo?

Dus hier ben ik dan!
Ik hoop dat jullie het leuk genoeg vinden om te blijven volgen. Als je op de hoogte wilt blijven van updates van nieuwe blogs, meldt je dan aan door je e-mailadres in te vullen en je ontvangt een mailtje als er een nieuwe blog online is!

Leave a Reply

